Mateusz, Jenny, Kristi, Synne og Emily

Mateusz, Jenny, Kristi, Synne og Emily

søndag 11. mars 2018

Weekend

Lørdagen min starta med å reise på The London Dungeon (skrekkhuset)! Der fikk eg vite historien om london, der var det både litt skummelt og morsomt. Eg ville anbefale åsjå det!
Etter det reiset vi til M&M butikken shoppa litt og koste oss. Til slutt gjekk vi rund på gater og såg oss rund i London.

Søndag var eg først med heile Song og Fjordane gjengen der noken av oss såg først ein liten film om London Eye i 4D, det føltest neste ekte! Etter filmen tok vi London Eye, det var utroleg spenande å ta, der fikk vi sjå London godt. Så reiste eg på Madame Tussauds der var det utrolig mange spenade ting du kan sjå. Det kan ikkje forklarest du må nesten sjå det sjølv sågjerne besøk det! Der vik du vertfall sjå ein utrolig stillg Star Wars film i 4D! Slutten av dagen reiste eg også til Buckingham Palace som vart litt stillig å sjå også. Heilt til slutt spiste vi litt Sushi som var noko heilt nytt også!

Her er det nokre bildet av korleis va helga mi! Mateusz









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Don't cry because it's over. Smile because it happened :) Tre veker alt er vekk kvar blei det av turen vi fekk Tre veker sk...