Mateusz, Jenny, Kristi, Synne og Emily

Mateusz, Jenny, Kristi, Synne og Emily

tirsdag 27. februar 2018

3 m
Etter at eg har eg har vert henta av vertsfamilien fra ADC collage, vart eg veldig godt tatt i mot av venlege dama, som vidare bringa meg der eg skulle bu. Når eg har komet til huset vart eg godt vist rundt i huste kor alt var, etter det fikk eg veldig god middag!

Min første dag i praksis gjekk veldig fint der vart eg tatt i mot med open arma alle vart veldig hygleg mot meg. Så fikk eg utroleg mykje informasjon om praksis plassen min først der etter fikk eg ommvisning over heile huset. Etter det har eg prat med mange brukara får å bli kjent med dei. Så fikk eg lov å vere med på ein musik show der noker brukara sang og nokre dansa.

Som dere ser så er dette bilde av praksis plassen min! Dette er Brichwood Grange Care Home


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Don't cry because it's over. Smile because it happened :) Tre veker alt er vekk kvar blei det av turen vi fekk Tre veker sk...