Mateusz, Jenny, Kristi, Synne og Emily

Mateusz, Jenny, Kristi, Synne og Emily

torsdag 1. mars 2018


Brichwood Grange Care Home er min praksis plass. Får å komme meg til praksis plassen har eg ingen problem med transport som blir forsinka, der er eg heldig! På min praksis plass er det plass til max 150 brukara. Der er det brukara fra 65 års alder. Registrerte kategoria på mitt arbeidsplasser Dimente, eldre, unge voksne og fleire. 
Spesialsitomsorgskatrgoria er Alzheimer, kreftpleie, utfordrandeoppførsel, kollit og crohns sjukdom, eplepsi, hjerne og hjerte skade, hørselskade, mulitpleskrelose, muskledystrofi, neuropatisk, ortopedisk, parkinson sjukdom, skizofreni, taleverdigelse, synshemming.



Det som skjer på arbeidsplassen min er at der er det mange aktvisatora som får med brukara  på utrulerg mange aktiviteta i løp av dagen. Der først så spiser brukar frukost etter det blir dei med til stova der kan dei vere med i lag med meg og aktvisatora på bordtennis, basketball, billjard, bowling og mykje meir. I dag har eg vertfall spilt bordtennis og baskteball med brukara etter lunsj. Seinare på dagen hadde vi også Te Party der vi i lag med aktvisatora gjekk rundt på alle avdelinga og tok med seg brukara som ville vere med. Det vart stortsett alle! Dei fra kjøkkenet har laga kake, muffins, te og kaffi. Alle satt rundt bords spsite, drakk og prata i lag det vart veldig godt stemmning!

Mateusz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Don't cry because it's over. Smile because it happened :) Tre veker alt er vekk kvar blei det av turen vi fekk Tre veker sk...