Mateusz, Jenny, Kristi, Synne og Emily

Mateusz, Jenny, Kristi, Synne og Emily

torsdag 15. mars 2018

Siste dag i praksis!

Først har eg heilt vanleg møtet opp kl:09:00 på praksis og begynte med hjelp på eine avdeling med mating, laging  av toast og rydding fra bordet. Der etter vert ballong leiken på eine avdelinga der alle brukara fra ulike avdelinga samla seg, etter det vart det trening av kroppen får å få den meir i bevegelse. Etter det fikk eg beskjed at ditta blir det siste dagen min på jobb sidan alle andre reiser på lang tur med brukara. Der vart eg litt overaska!
Så kom det ein person og sang for brukara menst brukara dansa litt, sang og kosa seg! Etter det fikk eg lov å gå heim, men før eg reiste tok eg god farvell med brukara og ansatte. Det beste i tillegg der var at eg er hjartleg velkomen der igjen av alle etter at eg er ferdig med skulen på grunn at eg fikk tilbud om jobb der, det skal vurderast veldig sterkt!

Her er det bilde av meg og dei studenta eg jobba i lag med! Mateusz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Don't cry because it's over. Smile because it happened :) Tre veker alt er vekk kvar blei det av turen vi fekk Tre veker sk...